Baza wiedzy

Wybierz interesującą Cię kategorię lub zapoznaj się z pełną listą artykułów i najbardziej popularnymi pozycjami.

Najnowsze artykuły

SLIM VAT - co się zmienia w VAT od 2021 roku?

Zmian w VAT ciąg dalszy. Tym razem mamy do czynienia z szeregiem zmian likwidujących absurdy i ułatwiających życie przedsiębiorcom w drobnych sprawach. Niestety ciągle VAT jest bardzo skomplikowanym rozwiązaniem i musimy działać w gąszczu przepisów.

Tarcza 6.0 dla przedsiębiorców: wsparcie dla wybranych branż.

Właśnie weszła w życie tarcza 6.0 wspierająca przedsiębiorców z wybranych branż, które w ocenie rządu są najbardziej poszkodowane w wyniku nasilenia pandemii w IV kwartale 2020 roku. Sprawdź, kto i z jakiego wsparcia może skorzystać za listopad 2020.

Biznesplan. Czym jest i jak go napisać?

Szukasz informacji czym jest biznesplan i jak go napisać? W tym artykule znajdziesz informacje, które pomogą Ci nie tylko dowiedzieć się czym jest i z czego się składa plan biznesowy, ale przede wszystkim jak napisać biznesplan?

Najpopularniejsze artykuły

SAMOZATRUDNIENIE. Wszystko co warto wiedzieć o samozatrudnieniu.

Coraz więcej osób w Polsce zamienia pracę na etat na samozatrudnienie oszczędzając konkretne kwoty. Niższe podatki, niższe składki ZUS, ale i większa swoboda dysponowania swoim czasem są ważnymi zaletami samozatrudnienia. Niestety są też i wady.

Biznesplan. Czym jest i jak go napisać?

Szukasz informacji czym jest biznesplan i jak go napisać? W tym artykule znajdziesz informacje, które pomogą Ci nie tylko dowiedzieć się czym jest i z czego się składa plan biznesowy, ale przede wszystkim jak napisać biznesplan?

Poznaj 10 najważniejszych problemów w komunikacji marketingowej firm, organizacji, stowarzyszeń i klubów

Komunikacja marketingowa firm, stowarzyszeń, organizacji i klubów ciągle zmaga się z dwoma wyzwaniami: dotarciem do właściwego odbiorcy i przekazaniem treści, która wpływa na preferencje odbiorców. Oto subiektywna lista 10 najważniejszych problemów.

Czym jest marketing internetowy i jakie są jego rodzaje?

Marketing internetowy to zestaw działań marketingowych uwzględniający wyłącznie kanały i narzędzia internetowe takie jak: wyszukiwarki internetowe, serwisy społecznościowe, portale i blogi internetowe, a także e-mail.