Jeżeli chcesz dokonać oceny skuteczności swojej komunikacji marketingowej z klientami, członkami, fanami lub patronami, skorzystaj z AUDYTU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ.
Celem Audytu Komunikacji Marketingowej jest zaproponowanie narzędzi i rozwiązań, które usprawnią komunikację Twojej firmy, stowarzyszenia, organizacji lub klubu z klientami, członkami, fanami lub patronami.
Koncentrujemy się na skutecznym dotarciu z odpowiednim przekazem do różnych grup odbiorców Twoich treści.
Uwaga: Nie zajmujemy się SEO.
Usługa jest wyceniana indywidualnie na podstawie przekazanych informacji.
Zapoznaj się z artykułami na tematy związane z usługą.
Komunikacja marketingowa firm, stowarzyszeń, organizacji i klubów ciągle zmaga się z dwoma wyzwaniami: dotarciem do właściwego odbiorcy i przekazaniem treści, która wpływa na preferencje odbiorców. Oto subiektywna lista 10 najważniejszych problemów.
Poznaj 10 najważniejszych problemów w komunikacji marketingowej firm, organizacji, stowarzyszeń i klubów
Jeżeli w Twojej branży pokazywanie się w wynikach wyszukiwarek internetowych jest dobrym pomysłem na pozyskiwanie nowych klientów, koniecznie powinieneś uruchomić i systematycznie prowadzić BLOG FIRMOWY.
Poznaj 5 powodów, dla których warto prowadzić blog firmowy.